דיסנילנד פריז

איך מגיעים לדיסנילנד פריז

 

פארק השעשועים דיסנילנד פריז (Disneyland Paris), הממוקם בעיירה מארן-לה-ואלה (Marne-la-Vallée) כ-30 ק"מ מזרחית לפריז, הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים באירופה. המתחם האגדי משתרע על פני קרוב ל-2000 דונם וכולל שני פארקים – דיסנילנד פארק (Disneyland Park) וכן וולט דיסני סטודיוז פארק (Walt Disney Studios Park), בתי מלון, מסעדות, חנויות ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה.

 

הבאנו לכם את כל הדרכים הכי טובות להגעה לפארק דיסני שכדאי להכיר!

איך מגיעים לדיסנילנד פריז​

הגעה לדיסנילנד פריז ברכבת

הגעה ברכבת היא אולי הדרך הנוחה והפופולרית ביותר להגיע לדיסנילנד מפריז או משדה התעופה שארל דה-גול ברכבת ה-RER (רשת הרכבות האזוריות של פריז).

קו A של הרכבת עוצר בתחנת Marne-la-Vallée/Chessy הנמצאת ממש בכניסה לפארק. הרכבות יוצאות כל 10-20 דקות בשעות הפעילות.

זמן הנסיעה מפריז (תחנות מרכזיות כמו Châtelet Les Halles או Gare de Lyon) הוא כ-40 דקות, ומשדה התעופה שארל דה-גול כ-10 דקות. כדאי לרכוש כרטיסים לרכבת מראש באתר SNCF או באפליקציה, כדי להימנע מתורים ארוכים במכונות הכרטוס.

אם אתם מגיעים משאר חלקי צרפת, תוכלו גם לנסוע ברכבות ה-TGV המהירות שמגיעות ישירות לתחנת Marne-la-Vallée/Chessy. לדוגמה – מליון (Lyon), מרסיי (Marseille) או בורדו (Bordeaux). זמני הנסיעה משתנים בהתאם למוצא.

הגעה ממדינות אירופה השכנות ברכבת גם היא אפשרית. למשל מלונדון ניתן לקחת את רכבת ה-Eurostar במנהרת התעלה הישר לדיסנילנד. מבריסל וממספר ערים בהולנד, גרמניה ושוויץ מגיעות לתחנה רכבות של Thalys. מספרד ואיטליה מקושרות גם עם רכבות של SNCF ו-TGV.

ניתן גם להזמין שאטל לפארקים ישירות משדה התעופה אורלי, או שארל דה גול:

 

טיסה ומעבר לרכבת

לאלו המגיעים מחו"ל, נחיתה באחד משדות התעופה הסמוכים לפריז ולאחר מכן מעבר לרכבת היא אופציה נוחה להגיע לדיסנילנד:

  1. שדה התעופה שארל דה-גול (CDG): כפי שהוזכר, משדה התעופה העיקרי של פריז מגיעים לדיסנילנד ישירות ברכבת RER A תוך כ-10 דקות. תחנת הרכבת ממוקמת מתחת לטרמינל 2.
  2. שדה התעופה אורלי (ORY): גם משדה אורלי ניתן להגיע ברכבת RER B עד תחנת Antony ושם לעבור לקו A עד דיסנילנד. זמן הנסיעה הכולל כשעה.
  3. שדה התעופה בובה (BVA): למי שטס עם חברות לואו-קוסט לשדה בובה, יש אוטובוסים ישירים משם לדיסנילנד הנקראים Magical Shuttle. הנסיעה אורכת כשעה וחצי.

 

הגעה לדיסנילנד פריז עם רכב

דיסנילנד נמצא כ-30 ק"מ ממזרח לפריז וניתן להגיע אליו בפשטות ברכב פרטי דרך כביש המהיר A4. יש שילוט ברור בדרך המכוון אתכם אל הפארק.

אם מגיעים מבלגיה, לוקסמבורג או גרמניה, סעו על כביש A4 מכיוון מץ (Metz). מבריטניה ומצפון צרפת סעו דרומה על A1 עד שתתחברו ל-A4. אם אתם מגיעים מדרום צרפת, עלו צפונה על הכביש A6 ולאחר מכן פנו מזרחה על A4 לכיוון מץ.

במתחם דיסנילנד עצמו קיימים כמה חניונים גדולים בתשלום, הקרוב ביותר הוא חניון דיסני וילאג' (Disney Village). מומלץ להקדים ולהגיע בשעות הבוקר לפני שהחניונים מתמלאים.

 

הגעה לדיסנילנד באוטובוס

אופציה נוחה נוספת, בפרט עבור קבוצות ומשפחות, היא להזמין מקום בהסעה מאורגנת או אוטובוס שאטל שיוצאים מנקודות שונות בפריז ישירות אל הכניסה לדיסנילנד. חברת Magical Shuttle מציעה למשל הסעות כאלו מכמה מלונות מרכזיים או מנקודת איסוף ליד מגדל אייפל.

בנוסף קיימים שירותי הסעות פרטיים שאפשר להזמין מראש, כמו מיניבוסים או מוניות גדולות שיכולות להכיל משפחות וקבוצות קטנות. הם לרוב מאספים אתכם מהמלון או משדה התעופה, מה שמאפשר להגיע בקלות ובנוחות עד לשערי הממלכה הקסומה.

טיסות ישירות בסמוך לדיסנילנד נמצא גם שדה תעופה קטן בשם Aéroport Paris-Vatry שמכונה לעיתים "שדה התעופה של דיסנילנד". אליו מגיעות בעיקר טיסות צ'רטר פרטיות וכן מספר טיסות ישירות מאנגליה עם חברת התעופה הבריטית Jet2. למי שמגיע בטיסה לשדה זה, ניתן להזמין שירותי הסעה משדה התעופה ישירות לדיסנילנד.

 

שאלות פופלריות

זמן הנסיעה ברכבת RER A מתחנות מרכזיות בפריז כמו Châtelet Les Halles או Gare de Lyon הוא כ-40 דקות. הרכבות יוצאות בתדירות גבוהה, כל 10-20 דקות.

כן, מתחנת הרכבת הנמצאת מתחת לטרמינל 2 בשדה התעופה יוצאות רכבות RER A ישירות לדיסנילנד. זמן הנסיעה הוא רק כ-10 דקות.

 מחירי החניה המרכזית של דיסני וילאג' הם בין 30 ל-50 יורו ליום שלם, תלוי בעונה . 

חסכו זמן וכסף שריינו מקום בפארקים של דיסני:

הזמינו כרטיסים לדיסני ותהנו מ-5% הנחה הטבה על כל כרטיס, הקלידו קוד קופון TRAVPARIS 

4.6/5
דיסנילנד פריז