דיסנילנד פריז

טיול בת או בר מצווה בדיסנילנד

תכנון טיול לבר או בת מצווה של הילד שלכם לדיסנילנד פריז (יורודיסני לשעבר) צריך להעשות בצורה טובה, הבאנו לכם את כל המידע שצריך לתכנון, כרטיסים, מלונות מומלצים, הגעה וטיפים חשובים!

מלונות לטיול בר/בת מצווה בדיסנילנד

להלן רשימת המלונות שמומלצים לטיול עם הילד שלכם. הרשימה היא על בסיס מלונות שנותנים תמורה טובה למחיר, קרובים לפארקים ובמחיר הגון! (דרך בוקינג)

$180

/ ללילה

114968515
4.5
4.5/5
מלון לאיזה אירופה

מרחק של 1.5 ק"מ מהפארקים ו-200 מטר מהרכבת לדיסני מומלץ על ידי ישראלים.

$140

/ ללילה

320898797
4.2
4.2/5
מלון B&B​

מרחק 3 ק"מ מדיסני וכפר דיסני, כולל שאטלים בחינם וארוחת בוקר, מחיר זול.

$210

/ ללילה

378007066
4.5
4.5/5
מלון גראנד מג'יק

מרחק של 6 דקות נסיעה, שאטלים כל 10 דקות וכולל ארוחות, מסעדות ואף בריכות לילדים.

$110

/ ללילה

523603221
4.4
4.4/5
מלון רזידהום

מלון בסגנון דירות ופרקטי מאוד, מחיר זול, נוח, ליד מסעדות וקניונים ו-5 דקות מדיסני ו-20 מטר מהרכבת.

כרטיסים לדיסנילנד פריז

חשוב מאוד לשריין כרטיסים לדיסנילנד פריז מראש על מנת שתבטיחו את המקום שלכם (בשיא העונה לרוב לא ניתן לקנות כרטיסים בפארקים עצמם.

סוגי הכרטיסים הם:

ראשית, ישנם כרטיסים ליום אחד (1 Day Ticket) המאפשרים כניסה לאחד משני הפארקים – Disneyland Park או Walt Disney Studios Park. מחירם נע בין 50 ל-80 יורו, תלוי בעונה. לחילופין, תוכלו לרכוש כרטיס ליום אחד עם גישה לשני הפארקים (1 Day/2 Parks Ticket), במחיר גבוה יותר של 70-100 יורו.

 

עבור שהות ארוכה יותר, כדאי לשקול רכישת כרטיסים למספר ימים (Multi-Day Tickets). אלה מוצעים בחבילות של 2, 3 או 4 ימים רצופים, ומחירם משתלם יותר ככל שמספר הימים עולה. למשל, כרטיס ל-4 ימים עשוי לעלות פחות מכרטיס ליומיים.

טיפים לטיול עם בני נוער בדיסנילנד

הבאנו לכם כמה טיפים חשובים לטיול בת המצווה שלכם בדיסנילנד ועם בני הנוער השובבים:

  1. לתכנן מראש – שבו עם בני הנוער ובנו יחד תכנית משוערת. תנו להם להשתתף בבחירת האטרקציות, המופעים והמסעדות שמעניינות אותם במיוחד. ככה הם ירגישו מעורבים ונלהבים יותר.
  2. קחו הפסקות – בני נוער עלולים להתעייף מהר יותר, במיוחד בימים עמוסים. דאגו לשלב הפסקות קבועות עם ארוחות, שתייה והטענת סוללות (גם למכשירים!).
  3. תיהנו גם מהאטרקציות "השקטות" – לא רק מהמתקנים האתגריים, אלא גם מההופעות, התהלוכות וההצגות המושקעות. זו חוויה שלא פחות מרשימה ומרגשת.
  4. תהיו גמישים – אל תנסו לקבוע תכנית נוקשה מדי. השאירו מקום לספונטניות, לשינויים ולהפתעות. לפעמים דווקא הדברים הלא מתוכננים יוצרים את הזיכרונות הכי שווים.
  5. אל תשכחו גם את הסביבה – אם יש לכם זמן, שלבו גם ביקור בפריז עצמה או בחנויות האאוטלט הסמוכות. בני נוער יאהבו גם את השופינג וגם את האווירה העירונית כחלק מהטיול.
  6. תעודדו אותם לתעד – תנו להם להשתמש במצלמות ובסמארטפונים כדי לצלם ולשתף. ככה הם ירגישו שותפים ליצירת הזיכרונות, ותמיד כיף אחר כך לעבור על התמונות ביחד.
  7. שמרו על תקשורת – בני נוער לפעמים צריכים את המרחב שלהם. תנו להם קצת חופש, אבל גם קבעו נקודות מפגש ודרכים ליצור קשר ולמצוא אחד את השני אם מתפצלים.
  8. אל תשכחו שזה החופש שלכם – גם ההורים והמבוגרים צריכים ליהנות! אל תוותרו על האטרקציות שמדברות אליכם, ותקפידו לקחת גם לעצמכם זמן איכות ומנוחה.
  9. שמרו על חיוך ועל הומור – לא הכל ילך תמיד חלק, זה טבעי. במקום להתעצבן או להתווכח, נסו לגייס סבלנות והרבה חוש הומור. בסופו של דבר, מה שיזכר מהטיול הזה הוא ההנאה

שאלות פופלריות

כמובן שזה עניין אישי, אבל יש כמה דברים שחוזרים על עצמם. בפארק עצמו, בני נוער מתים על המתקנים האתגריים כמו ספייס מאונטן, אינדיאנה ג'ונס או ביג ת'אנדר מאונטן. בנוסף, תמיד כדאי להקדיש זמן למצעדים המושקעים ולמפגשים עם הדמויות. מחוץ לפארק, ממליץ לשלב גם כמה ימים של שופינג וטיולים בפריז עצמה.

 יש המון מה לעשות בסביבה הקרובה! כמובן שפריז עצמה מציעה אינספור אפשרויות, ממגדל אייפל והשאנז-אליזה, דרך הלובר והמוזיאונים, ועד Disneyland Paris שופינג ובילויים. בנוסף, אנו ממליצים מאוד על La Vallée Village Outlet - אאוטלט מותגים ממש קרוב לפארק עם מותגי על ומחירים נוחים. בכיוון השני נמצא Parc Astérix, פארק שעשועים נחמד על נושא אסטריקס הגאלי.

חסכו זמן וכסף שריינו מקום בפארקים של דיסני:

הזמינו כרטיסים לדיסני ותהנו מ-5% הנחה הטבה על כל כרטיס, הקלידו קוד קופון TRAVPARIS