דיסנילנד פריז

מזג אוויר בדיסנילנד פריז

מזג האוויר בדיסנילד שונה מפריז וחשוב לדעת מתי להגיע לבקר בפארקים, באנו לעשות לכם סדר ולתת לכם מידע על טמפרטורה ממוצעת, מזג אוויר ומתי הכי טוב להגיע לביקור!

מזג אוויר בדיסנילנד וטמפרטורה על פי חודשים

להלן כל חודשי השנה וטמפרטורה ממוצעת באיזור דיסני:

מזג אוויר בינואר פברואר בדיסני

ינואר ופברואר הם החודשים הקרים ביותר, עם ממוצע שנע סביב 7°C-8°C מעלות לאורך היום בהתאמה, בנוסף יש גם גשמים. האווירה בדרך כלל קרירה ולחה.

מזג אוויר במרץ בדיסנילנד

בחודש מרץ נרשמת התחממות הדרגתית עם ממוצע מעלות של 12°C. עדיין יחסית קריר, אך יש שיפור לעומת ינואר ופברואר.

מזג אוויר בדיסני באפריל

אפריל זו כבר תקופה הרבה יותר טובה מבחינת מזג אוויר עם ממוצע של 17 מעלות ואף ימי שמש חמים יותר – למעשה עונת התיירות הרשמית בפארק מתחילה בחודש זה.

מזג אוויר בדיסני במאי

מאי מסמן את תחילת החודשים החמים יותר באזור, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 20°C. הפארק מתחיל לפרוח , אך חשוב לזכור שעדיין עשוי לרדת גשם מדי פעם.

מזג אוויר ביוני, יולי ואוגוסט בדיסנילנד פריז

יוני, יולי ואוגוסט מייצגים את חודשי השיא של הקיץ. הטמפרטורות בחודש יוני ממוצעות סביב 24°C, עלייה נוספת ל-26°C ביולי וצניחה קלה ל24°C באוגוסט. החודשים האלה, במיוחד יולי, מציעים ימים שטופי שמש, יחד עם זאת עשוי להיות חם מאוד ויש להערך בהתאם!

מזג אוויר בספמטבר בדיסנילנד פריז

ספטמבר שומר על מזג אוויר נהדר עם 21 מעלות צלזיוס בממוצע, בנוסף כמות התיירים יורדת וזהו חודש מעולה לביקור.

מזג אוויר באוקטובר בדיסני

באוקטובר חל מעבר למזג אוויר קריר יותר עם ממוצע של 19 מעלות, עדיין נעים מאוד ואפשר להביא שכבה עליונה.

נובמבר ודצמבר בדיסני

נובמבר ודצמבר קרירים יותר עם ממוצעים של 13 מעלות, עדיין לא ממש קפוא וזה זמן אידאלי לביקור ולעלות על המתקנים ללא תורים רבים.

מתי הכי טוב לבקר בדיסנילנד?

הזמן הטוב ביותר לבקר בדיסנילנד פריז, בהתחשב במזג האוויר וברמת התיירות, יהיה אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר ותחילת נובמבר.

חודשים אלו מציעים אקלים נוח  אתם עדיין צריכים להיות מוכנים לממטרי גשם מדי פעם, במיוחד בחודשים מאי וספטמבר.

אל תשכחו, הפארקים קסומים לאורך כל השנה, אך החוויה שלכם יכולה להיות מושפעת מאוד ממזג האוויר, כך שבחירה בחודש המתאים לכם – עשויה להיות מועילה!

שאלות פופלריות

הלבוש שלכם צריך להיות תלוי בעונה. בחורף, בגדים חמים כמו ז'קטים, צעיפים וכפפות הם חיוניים. האביב והסתיו דורשים מעילים מכיוון שהטמפרטורות עשויות לרדת. בקיץ, מומלץ ביגוד קל, אך תמיד לשאת מעיל גשם או מטריה מכיוון שגשם נפוץ כל השנה.
בחורף דצמבר-פברואר קר עם ממוצע סביב (2-7°C). מרץ-מאי רואים התחממות הדרגתית עם ממוצעים סביב  (8-19°C). הקיץ יוני-אוגוסט חמים, בממוצע 22-26°C. הסתיו ספטמבר-נובמבר קריר יותר, כשהטמפרטורות יורדות בהדרגה מ- 21°C בספטמבר לסביבות (11°C) בנובמבר​​​​​​.

כן, בפארק יש גשמים לאורך כל השנה. החודשים הגשומים ביותר הם דצמבר ומאי, אך גם בחודשים היבשים יותר יכולים להופיע ממטרים מדי פעם. רצוי תמיד לשאת מטרייה או מעיל גשם.

חסכו זמן וכסף שריינו מקום בפארקים של דיסני:

הזמינו כרטיסים לדיסני ותהנו מ-5% הנחה הטבה על כל כרטיס, הקלידו קוד קופון TRAVPARIS 

4.6/5
דיסנילנד פריז